1. Rregullat Fillestare
a) Bazuar në termat dhe kushtet tregtare të përcaktuara në këtë dokument, përcaktohen marrëdhëniet midis fragrances.al, si shitës dhe menaxher i dyqanit online, dhe klientëve tanë me të cilët lidhet një kontratë shit-blerjeje.
b) Rregullat e përcaktuara në këto Kushte tregtare janë të vlefshme për të gjithë klientët tanë.
c) Këto Kushte lidhen kryesisht me blerjen e mallrave në dyqanin tonë online dhe zbatohen për të gjitha blerjet e kryera nëpërmjet faqes sonë www.fragrances.al ose dyqaneve tona virtuale.
2. Lidhja e Kontratës së Shit-Blerjes
a) Në rastin e një kontrate shit-blerjeje online, porosia e kryer në faqen e internetit ose në kanalet tona virtuale (Instagram, Facebook, WhatsApp) konsiderohet si propozim për kontratë blerjeje.
Kontrata finalizohet pas pranimit të këtij propozimi nga ne, e cila bëhet e qartë në momentin e dërgesës së mallrave të porositura.
Ne do të njoftojmë klientin për dërgesën përmes email-it ose kanaleve të tjera të komunikimit.
b) Mallrat furnizohen vetëm në sasi të përshtatshme për konsum familjar.
Në raste të veçanta (veçanërisht gjatë zbritjeve apo ofertave), rezervojmë të drejtën të vendosim kufizime për sasinë maksimale që mund të blihet.
3. Kthimet
a) Kthim pa arsye brenda 48 orësh
Produktet vijnë me ambalazh origjinal nga prodhuesi.
Produktet e hapura nuk mund të kthehen, pasi konsiderohen të papërdorshme.
Pranojmë kthime brenda 48 orëve nga momenti i dorëzimit të produktit te klienti.
Produkti duhet të kthehet me ambalazh origjinal, ashtu siç është dorëzuar.
Kthimi duhet të kryhet nëpërmjet të njëjtit korrier që ka bërë dorëzimin dhe të gjitha kostot e kthimit janë në ngarkim të klientit.
b) Kthim për produkt ose ambalazh të dëmtuar
Në rast dorëzimi të një produkti të dëmtuar, klienti duhet të na kontaktojë menjëherë dhe të dërgojë foto të produktit të dëmtuar.
Kanalet tona të komunikimit:
Email: [email protected]
WhatsApp: +355 69 680 0800
Instagram: fragrances.al
Live Chat: www.fragrances.al
Zbatohen rregullat e pikës (a), por në këtë rast kostot e kthimit mbulohen nga fragrances.al.
c) Rimbursimi
Rimbursimi kryhet në njërën nga format e mëposhtme:
Rikthim i shumës së paguar (cash)
Zëvendësim me produkt/e të së njëjtës vlerë
Kodi promocional (gift card) për blerje të ardhshme
4. Metodat e Pagesës & Transporti
a) Klienti mund të zgjedhë mënyrën e pagesës dhe të transportit nga opsionet e ofruara.
Para dërgesës së porosisë, klienti informohet për mënyrën e pagesës, transportit dhe kostot totale.
b) Për porositë brenda Shqipërisë, transporti ofrohet falas.
Për porositë jashtë Shqipërisë, transporti është me pagesë dhe varion sipas destinacionit.
5. Të Ndryshme
a) Ne u ofrojmë klientëve ulje dhe kupona, sipas kushteve të komunikura herë pas here.
Nëse nuk specifikohet ndryshe:
Uljet dhe kuponët mund të përdoren vetëm një herë.
Për çdo blerje mund të përdoret vetëm një kupon i të njëjtit lloj.
Nëse vlera e kuponit tejkalon vlerën totale të blerjes, diferenca nuk transferohet dhe nuk rimbursohet.
b) Klienti mund të kontaktohet nga palë të treta për të plotësuar një pyetësor vlerësimi në lidhje me blerjen.
Klienti mund të ndajë përvojën e tij me të tjerët.
Falënderojmë klientët për gatishmërinë e tyre për të ndarë mendimin.
6. Informacione të Përgjithshme
a) Sipas ligjit në fuqi, shitësi është i detyruar t’i lëshojë konsumatorit një faturë dhe ta regjistrojë shitjen në sistemin online të autoritetit tatimor.
b) Kontrata e shit-blerjes hartohet në gjuhën shqipe dhe rregullohet nga legjislacioni shqiptar.
c) Të gjitha çmimet e produkteve dhe shërbimeve përfshijnë TVSH-në.
d) Duke dorëzuar porosinë, ju pranoni që fatura të dërgohet në format elektronik, së bashku me email-in e njoftimit të dërgesës.
e) Të gjitha çmimet, përfshirë ato me ulje, janë të vlefshme deri në njoftimin e mëtejshëm.