Parfumi dhe kujtimet!

Categories : Kuriozitete
star
star
star
star
star

Nga të gjitha shqisat tona, shqisa e nuhatjes është më e lidhur ngushtë me kujtesën tonë. Ndërsa shumë gjëra të jetës sonë të përditshme mund të shkaktojnë një ndjenjë nostalgjie, asgjë nuk ka fuqinë të na bëjë që ta kujtojmë të kaluarën si një aromë.

Njerëzit mund të dallojnë diku midis 5,000 dhe 10,000 aromave, të cilat dërgojnë mesazhe në sistemin limbik (selia e emocioneve dhe ku formohen kujtimet).

Hundët prapa aromave më të famshme të botës shpesh kanë udhëtuar shumë, qoftë për të gjetur përbërësit më të mirë ose për të marrë frymëzim.

Kujtesa gjithashtu luan një rol kryesor pse parfumi është një biznes kaq i madh. Raporti Global i Aromës dhe Tregut (2021) parashikon që tregu global i aromave dhe parfumeve vlerësohet të rritet me normën 6.2% gjatë periudhës së parashikimit, pasi konsumatorët po blejnë më shumë produkte parfumi dhe aromë për të ruajtur stilin dhe individualitetin personal. Për më tepër, Lindja e Mesme dhe Afrika do të zënë 30%. Rajoni ka një dashuri historike për aromën, veçanërisht për aromat që janë të pasura dhe të guximshme - si misku, jasemini, trëndafili, shafrani dhe natyrisht oudi.

Çdo aromë është një praktikë për të jetuar më shumë sesa prania jonë fizike tashmë urdhëron, duke prekur me çdo sens të vetëm - për të përjetuar dhe përjetuar përmes aq aspekteve multi-shqisore sa mund të imagjinoni.

Kështu që herën tjetër kur të blini parfum, mos harroni se po krijoni kujtime jo vetëm për veten tuaj, por edhe për ata që ju rrethojnë, dhe këto me të vërtetë mund të zgjasin një jetë.

Avantazhi i blerjes në fragrances.al është se ju garantojm parfume origjinale me çmimet më të mira. Fragrances.al, parfumeri online ku do të gjeni parfume origjinale 100%. Aroma të këndshme dhe autentike nga brandet më të mira. Tek ne do të gjeni parfume per meshkuj dhe parfume per femra. Dhuro një parfum, dhuro dashuri. Na kontaktoni: Insta: fragrances.al Web: livechat WhatsApp: +355683949552 Let the compliments flow!

Share this content

Please log in to rate this article

Add a comment